Een live chat op de website van jou favoriete dierentuin.

Iedereen bezoekt wel eens in zijn leven de dierentuin. Dit is een lekker uitstapje die je met je familie, vrienden of als date kan doen. Nu, met de corona periode is het erg belangrijk om van te voren een reservering te plaatsen. Hierdoor kan de dierentuin zelf inventariseren hoeveel mensen er binnen een bepaalde periode binnen zijn. De reservering plaats je vaak al op de website nadat je je tickets koopt. Toch kan het zijn dat je tegen een aantal vragen aan loopt. Wat als je te laat komt, mag je dan nog wel naar binnen? Bij zulke dingen is het altijd fijn om snel en laagdrempelig je vraag kwijt te kunnen.

De voordelen van een live chat op de website van een dierentuin.

Website bezoekers vinden laagdrempelig contact vaak fijn. Een live chat is een mooie uitkomst in dit geval. Geheel anoniem en snel antwoord! Gemiddeld duurt een chat ongeveer 10 minuten. Dit scheelt in vele gevallen veel e-mails beantwoorden en telefoontjes plegen. Hierdoor kan een organisatie zoals de dierentuin zich makkelijker op andere dingen focussen.

Chatkracht: de online klantenservice expert.

Een online klantenservice begint al bij de e-mail of contactformulier maar naast dit zijn er nog veel meer mogelijkheden om je online klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Chatkracht kijkt graag met je mee naar de beste mogelijkheden voor jou als bedrijf of organisatie. Wil je als bedrijf minder werk aan het beantwoorden van de e-mails of live chats? Dat kan! Chatkracht heeft chatspecialisten die klaar staan om jou werk uit handen te nemen. Hierdoor kan je makkelijk je tijd aan andere dingen spenderen. Wil je liever alleen naar de mogelijkheden kijken? Dat is ook geen probleem. Chatkracht kan ook in de adviserende rol stappen of deels de klantenservice overnemen. Neem vrijblijvend contact op!